חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אודות מיכל אקרמן

אודות מייסדת המכון, מיכל אקרמן

היי לכולן, אני מיכל, מייסדת מכון מיכל אקרמן ובית הספר למקצועות היופי והאסתטיקה. אמא לשלושה, גדלתי בתל אביב וכיום גרה באשדוד, שם גם נמצא המכון שלי.

את ניסיוני המקצועי התחלתי בתחום הקוסמטיקה הפרא רפואית כבר בתור נערה בת 16. מגיל צעיר נמשכתי מאוד לתחום הרפואה וחיפשתי דרך לטפל באנשים, תוך שידעתי שחשוב לי גם לגרום למטופלים להרגיש טוב יותר ולהנעים את זמנם בזכות הטיפול.

עולם הקוסמטיקה הוא חיבור מדויק למה שחיפשתי.
את לימודיי המקצועיים בקוסמטיקה פרא רפואית התחלתי אצל מיכל חזות וחווה זינגבוים ולאורך השנים למדתי עוד שלל קורסים והשתלמויות במיטב בתי הספר המקצועיים כמו רווית אסף, ריקי נבארו, ניר דובדבני ועוד.

את ה-DNA במכון, שהוקם ב-2013 אפשר לזהות מיד בכניסה – אווירה נעימה, נקיה ומוקפדת, שירות לא מתפשר ושילוב מוצלח בין אסתטיקה, קוסמטיקה רפואית וצוות שאוהב את עבודתו.

מ- 2013 טופלו במכון קרוב לעשרת אלפים נשים, שמגיעות יום יום מכל רחבי הארץ.

אני גאה ללמד ולהכשיר מטפלות חדשות ולהעסיק במכון מטפלות עם ההכשרות הגבוהות ביותר ועם יחסי אנוש טובים כערך עליון – אני לא מתפשרת בבחירת הצוות שלי ולכן לוקח לי זמן לגייס מטפלות חדשות למכון, אבל זה שווה את זה 😊

גם כשמדובר במכשור הרפואי במכון אני מקפידה לרכוש את הטוב והמתקדם ביותר, ולהתחדש כל הזמן.

השילוב המנצח בין צוות ברמה הגבוהה ביותר, למכשור המקצועי וליחסי האנוש הוא זה שתורם לשביעות הרצון של הלקוחות, אשר יודעות שבכל בעיה אסתטית יש להן לאן לפנות. בנוסף, יעידו המטופלות שלנו כי בזכות אותו שילוב מנצח יש לנו אפשרות להביא לתוצאות בזמן קצר, במינימום כאב ואי נוחות.

בשל ביקוש גובר, פתחתי לפני כשלוש שנים את בית הספר למקצועות היופי, בו אני מכשירה לטיפול באפילציה, עיצוב גבות ושעוות גוף. לבית הספר עד היום 540 בוגרות של הקורסים, ההכשרות וההשתלמויות המקצועיות שהעברתי. למעלה מ- 90% מהן עוסקות היום בתחום.

בנוסף, כאחת שעברה בעצמה לא מעט הכשרות וקורסים במכירות ושיווק, בין השאר בבית הספר למכירות של ניר דובדבני, כחלק מהמעטפת בבית הספר חשוב לי ללמד מכירות, התנהלות פיננסית ושיווק – כערך מוסף אדיר לתלמידות שלי.

גאה להגשים את החזון המקצועי שלי יום יום ואשמח לגרום לכן להיראות ולהרגיש יותר טוב.

שלכן,
מיכל אקרמן

לקביעת ייעוץ או תור לטיפול:

דילוג לתוכן