חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפול בבעיות עור

טיפול באקנה ,טיפול בפוסט אקנה, צלקות וקמטים, טיפול בפיגמנטציות הורמונליות סולריות וכתמי גיל

טיפול בבעיות עור

טיפול באקנה ,טיפול בפוסט אקנה, צלקות וקמטים, טיפול בפיגמנטציות הורמונליות סולריות וכתמי גיל

טיפול באקנה ופוסט אקנה

על מנת לטפל באקנה צריך לעשות אבחון ולראות ממה הוא נובע, אם הוא דלקתי, קומודוגני או משולב, (קומודונים הם פצעי האקנה, הנקודות השחורות או הלבנות שחוסמות את פתחי נקבוביות העור) ובהתאם לכך בונים תוכנית טיפול מדויקת.

הטיפול נעשה בשילוב של פילינג, ומכשיר הנקרא "אדווטקס" בו משולב טיפול בקרן לייזר שמוציאה את הדלקת החוצה ומייבשת את הפצע, להשלמה והצלחת הטיפול אנו משלבים תכשירים לשימוש ביתי לאחר הטיפול להפקת תוצאה מיטבית. מכשיר האדווטקס גורף הצלחות רבות בעולם בטיפול באקנה והוא מאושר ע"י ה FDA האמריקאי וה CE  האירופאי ומשרד הבריאות בארץ. המכשיר ידוע כתחליף יעיל ומוצלח לטיפול בראקוטן.

טיפול בפיגמנטציה

קרינת UV עלולה לגרום להיפר פיגמנטציה וגם להזדקנות מואצת של העור כל שכן שילוב של שניהם לכן, גישות הטיפול בפיגמנטציה ישתנו מאדם לאדם, הפתרונות שאני מציעה פועלים בטכניקות המבוססות על הבנת העור והתאמת הטיפול.

יעילות הטיפול

בעידן של היום ובהתפתחות הגדולה של התחום האסתטי ניתן לשפר כל מראה וכל בעיית עור מציקה עם טכניקות חדשניות המאפשרות רמת דיוק גבוהה ותוצאות ניכרות.

כך גם טיפול בהיפר פיגמנטציה יכול לשנות את מרקם העור ולהגיע לגוון אחיד לאחר הטיפול או מספר טיפולים, כל מקרה לגופו.

טיפול בקמטים והצערת העור

במוקדם או במאוחר זה קורה לכולנו – הגיל נותן את אותותיו גם במראה עור הפנים שלנו. אצל כל אחד ואחת זה יקרה בזמן אחר ואצל אף אחת מאיתנו זה לא ייראה בדיוק אותו דבר. אבל – איך שלא נשחק עם זה – כולנו משתנים עם הזמן ואף אחד לא נשאר צעיר לנצח, אבל זה לא אומר שצריך להשלים עם המציאות…

במכון מיכל אקרמן שלל פתרונות לטיפול בקמטים והצערת העור – מפתרונות פרא רפואיים כמו מיזותרפיה ותכשירי אנטי אייג'ינג לפתרונות רפואיים אסתטיים כמו לייזרים, הזרקות ועוד. מוזמנת ליצור איתנו קשר להתאמה אישית של הטיפול עבורך.

עוד על טיפול בבעיות עור – בערוץ ה-YOUTUBE שלנו:

לקביעת ייעוץ או תור לטיפול:

לקביעת ייעוץ או תור לטיפול:

דילוג לתוכן