חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה עולה הסרת שיער בלייזר?

לאחרונה אנחנו עדים יותר יותר לתופעה של רשתות גדולות המבטיחות טיפולי הסרת שיער במחירים זולים באופן מחשיד. עצרת לשאול את עצמך פעם למה זה יותר זול מהמחירים בשוק? רגע לפני שאת מתפתה לבחור בטיפול כזה כדאי שתקראי.

אם את שואלת אותנו, אולי היה כדאי לקרוא למאמר – הזול עולה ביוקר… או – כשזה נודע לטיפולי אסתטיקה ולבריאות שלך – אל תתפשרי!
ולא, זה לא אומר שמה שהכי יקר הכי טוב, זה אומר שאת צריכה לבדוק טוב טוב את המכון שאמור לטפל בשיער המיותר בגופך.

לאחרונה אנחנו עדים יותר יותר לתופעה של רשתות גדולות המבטיחות טיפולי הסרת שיער במחירים זולים באופן מחשיד. עצרת לשאול את עצמך פעם למה זה יותר זול מהמחירים בשוק? רגע לפני שאת מתפתה לבחור בטיפול כזה כדאי שתקראי.

בהתחשב ביוקר המחיה בארץ, הוזלת מחירים היא דבר מבורך. כאשר מדובר בביגוד, ירקות ומוצרי צריכה בסיסיים (שההבדל היחיד הוא לרוב רק המותג) כל שקל שנוכל לחסוך על מוזר זהה או דומה הוא משמעותי. אבל, האם בכל תחום הוזלה היא דבר חיובי?

התשובה שלנו היא חד משמעית לא! הגוף שלך הוא הדבר היקר ביותר, העדין ביותר והרגיש ביותר שיש וכאן חשוב לא להתפשר. כאן כשזה זול בעשרות אחוזים ממחירי השוק – יש לזה סיבה.

בטיפולי לייזר לדוגמה, קיימת חשיבות רבה לא רק לאיכות המכשור, אלא גם למיומנות המטפל.

מכשור איכותי, תחזוקה תקינה ובעיקר מטפלת מיומנת, עולים למכונים לא מעט ולכן, במידה ורוצים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולהבטיח ללקוחה את התוצאה הטובה ביותר, כמעט בלתי אפשרי להוזיל את עלויות הטיפול.

ובואי נשים רגע את העלויות בצד, את מעיזה לדמיין לעצמך איזה נזק יכול להתרחש בעקבות טיפול זול אצל מטפלים לא מיומנים?

רובד נוסף ולא פחות חשוב הוא – ההתאמה האישית והיחס האישי.
במכוני בוטיק, יש תכנית מותאמת אישית (כמות טיפולים, עוצמות הקרן) ומטפלת שלרוב הלקוחה תמיד תטופל על ידה. במצב כזה, הלקוחה יודעת שהיא בידיים טובות, מרגישה יותר נינוחה להיות מטופלת מול גורם קבוע, וגם המעקב אחר תוצאות הטיפול והתאמת המשך תכנית הטיפולים היא המדויקת ביותר.

לכן, לפני שאת בוחרת את המכון להסרת שיער חשוב שתחפשי את המקום שייתן לך את כל אלו:

יחסי אישי והרגשה נעימה ובטוחה

שאת תהיי במרכז ולא רק אחת מ...

ניסיון

מקום בעל ותק של שנים עם אלפי לקוחות מרוצים וניסיון רב

צוות מקצועי

שדואג להשקיע בך בקצב שלך, בזמן שלך, בהתאם לצרכים שלך עם הטיפול המקצועי ביותר

סיפורי הצלחה

הקפידי למצוא מכון עם הצלחות מוכחות והמלצות של לקוחות מרוצות

אז אם אתם רוצים לקבל את השירות המקצועי ביותר, החם ביותר, האישי ביותר ועם התוצאות הטובות ביותר, ולא להיות "חלק מקבוצת רכישה" הבחירה שלכם היא קלה.

מבצע מיוחד במכון מיכל אקרמן

190 ש"ח לחודש על כל טיפולי הלייזר עד סוף החורף

מאמרים נוספים שיעניינו אתכן

לקביעת ייעוץ או תור לטיפול:

דילוג לתוכן