חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפולי הזרקה למילוי קמטים

יצא לך לפגוש חברה שלא ראית הרבה זמן והיא נראתה ממש טוב, אבל לא ידעת לשים בדיוק את האצבע למה?
שאלת אותה שאלות כמו: את משתמשת בקרם מיוחד? איך לא ראיתי אותך בצבע חולצה כזה? הוא מאוד מחמיא לך. שינית תספורת?

אז ככל הניראה כל התשובות לשאלות הן שליליות, וכנראה שהיא הלכה לעשות טיפול הזרקה במראה טבעי. זה סוג הטיפול בו מכון 'מיכל אקרמן' עוסק מזה כחמש שנים.

תפסנו את מיכל לשיחה קצרה כדי לקבל תשובות לשאלות שכל אישה ששמה לב לקמט קטן שיצא לה או שקלה לעשות מילוי קמטים רצתה לשאול.

מיכל, מה הם האזורים הנפוצים לטיפול ולמי זה מתאים?

האזורים הנפוצים ביותר הם: המצח, בין הגבות, צדי העיניים, צדי הפה ועצמות הלחיים. הטיפול מאוד מתאים לבחורות ונשים שבאופן מפתיע דווקא לא רוצות להתעסק הרבה בטיפוח העור ואיפור, מכיוון שהוא מאפשר לשמור על מראה טבעי, רענן ומוקפד. כמובן, שכל אישה שמעוניינת להראות רעננה או לטפל בבעיה שמאוד מפריעה לה. חשוב לדעת – גם אישה מניקה יכולה לקבל את הטיפול.

נשים רבות נוטות לחשוב שכדאי לחכות עד שיהיו קמטים משמעותיים, מה דעתך על כך?

נהפוך הוא! כדאי להתחיל לפני שהקמטים הופכים להיות מאוד עמוקים. בקטע העליון של הפנים נוצרים קמטים בשל כיווץ האיזור – חיוך, צחוק, הרמת גבה או כיווץ של המצח. ככל שכיווצנו יותר שנים את האיזורים הללו הקמט יהיה יותר חזק ועמוק ואז נוצר שבר בעור. לכן, מומלץ להתחיל דווקא כשהקמט עוד לא עמוק, כשאתן עוד צעירות, כך התוצאה תהיה משמעותית יותר טובה והפס של הקמט צפוי להיעלם לחלוטין (לעומת כשהקמט "ותיק" ואז עלולה להישאר תזכורת קטנה של הקמט גם אחרי הזרקה).

נשים רבות חוששות שפניהן ישתנו, שלא יזהו אותן או שזה פשוט ייראה "עשוי". האם זה חשש מוצדק?

האג'נדה של מכון 'מיכל אקרמן' היא לא לשנות את הלקוחה, אלא להחזיר עטרה ליושנה. להראות שוב צעירה ורעננה יותר. לרוב, תוצאות הטיפול יגרמו לך להראות צעירה יותר, כאילו שינית משהו כללי כמו תספורת, גוון צבע בחולצה שמאוד מחמיא לך, אבל לא יידעו להצביע בדיוק על הסיבה לכך שאת נראית טוב יותר.

כשחושבים על זריקות, חושבים על כאב. האם הטיפול כואב?

ממש לא. לפני כל טיפול, אנחנו דואגים לאלחש את המקום, והכאב דומה לדקירת בדיקת דם (שלרוב בשל משחת האלחוש גם את זה הלקוחה לא תרגיש). כל התהליך אורך בין 5 דקות לחצי שעה, כך שמדובר בטיפול קצר מאוד וכמעט ללא כאב.

כמה זמן התוצאות יחזיקו מעמד?

בבוטוקס אנחנו מזריקים תרופה בכל שלושת האיזורים (מצח, צדי העיניים וצדי הגבות), לאחר שבועיים הלקוחה חוזרת לביקורת, ובמידה ויש צורך בהזרקה נוספת היא נעשית על חשבון המכון עד שהתוצאה מושלמת. כשמדובר בחומצה היאלרונית תלוי מה כמות החסר שיש למלא – אנחנו בד"כ מתחילות ממזרק אחד ובמידת הצורך מוסיפות עוד מזרקים. הגוף מייצר סביב החומצה אלסטין וקולגן ולאחר חודש נבדוק את התוצאה הסופית ואם יש עדיין חסר מוסיפים מזרקים נוספים. תוצאות ההזרקה יחזיקו בין 11 חודשים לשנה בהזרקת חומצה היאלרונית ובין 4 ל-6 חודשים בהזרקת בוטוקס. חשוב לציין כי מההזרקה הראשונה, כל טיפול למעשה יהווה תחזוקה ולכן כמויות החומר לרוב יקטנו עם הזמן (מכיוון שהחומר שכבר הוזרק לא נעלם לחלוטין).

ואם אני אפסיק את הטיפול, תהיה פתאום השפעה דרסטית במראה ואפילו אראה יותר גרוע?

לא, אחרי שעוברת השפעת ההזרקה מראה הפנים שלך יחזור לאיך שהיה קודם בהדרגה, אבל בשום אופן לא יהיה יותר גרוע מהמצב ההתחלתי איתו הגעת. פשוט תחזרי לנקודת ההתחלה 😊

האמת שזה נשמע מדהים. האם קיים סיכון בטיפול?

כל המוצרים שאנו משתמשים בהם בקליניקה, הם מוצרים מפוקחים ומאושרים על ידי משרד הבריאות וה-FDA וההזרקות מבוצעות על ידי רופאות מנוסות. קיימות תופעות לוואי כגון: אדמומיות ונפיחות או נקודה (מההזרקה) באיזור ההזרקה, לרוב כל אלו ייעלמו לאחר מספר שעות מהטיפול. לעיתים נדירות נוצר שטף דם, המטופל על ידי משחות ייעודיות ולרוב הוא ייעלם לאחר כמה ימים ועד שבוע.

וכמה עולה התענוג הזה?

בוטוקס נע בין 1300 ₪ ל-1500 ₪ עבור 3 אזורים.
וחומצה היאלרונית נעה בין 1350 ₪ ל1500 ₪ למזרק.

אחרי כל המידע שקיבלנו כאן, אין ספק שפנינו קדימה (תרתי משמע), ואותי אישית קנית בפתרון ארוך טווח שיפחית ממני את הצורך בהתעסקות נוספת (איפור, קרמים) לתחזוקת העור.

תודה לך מיכל.

אז אם התלבטתן עד כה, מיכל בטח ענתה כאן על כל הספקות.

למידע נוסף וקביעת תור צרו קשר בראש האתר.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכן

כמה עולה הסרת שיער בלייזר?

לאחרונה אנחנו עדים יותר יותר לתופעה של רשתות גדולות המבטיחות טיפולי הסרת שיער במחירים זולים באופן מחשיד. עצרת לשאול את עצמך פעם למה זה יותר זול מהמחירים בשוק? רגע לפני שאת מתפתה לבחור בטיפול כזה כדאי שתקראי.

קראי עוד »

לקביעת ייעוץ או תור לטיפול:

דילוג לתוכן